Logo
District Manager Bergen
Beijer Electronics AS
Arbeidsgiver
Beijer Electronics AS
www.beijerelectronics.no
Arbeidstittel
District Manager Beijer Electronics
Arbeidssted
bergen
Søknadsfrist
18.05.2024
Søk på stillingen
Distriktsjef/District Manager Bergen/Vestland Beijer Electronics Beijer Electronics er en multinasjonal innovatør som forener mennesker og teknologi for å optimalisere prosesser innen forretningskritiske applikasjoner. Våre løsninger spenner fra operatørkommunikasjon til automatisering og digitalisering. Beijer Electronics ble grunnlagt i 1981 med hovedkontor i Malmö, Sør-Sverige. I løpet av de siste fire tiårene har selskapet ekspandert internasjonalt og er representert i Europa, Asia og Amerika. Beijer Electronics opprettholder en langsiktig lokal tilstedeværelse gjennom lokale kontorer med egne salgs- og støtteressurser. samtidig som selskapet nøye velger lokale distributører (VAD) over hele verden. Vi søker etter en Distriktsjef Vestland, område Bergen. Du vil du fokusere på å utvikle og forvalte den største regionen i Beijer Electronics Norge. Målsetningen er å finne prosjekter og forbedringer for nye og eksisterende kunder samt fungere som produktkonsulent. Salgstilnærmingen din vil være løsningsdrevet i stedet for produktdrevet. Det vil være viktig å fylle rollen som skal fungere som broen mellom markedet og selskapet. I Beijer Electronics jobber vi som et team, og støtte vil bli gitt der det trengs.

Vi søker etter en Distriktsjef Vestland, område Bergen. Du vil  fokusere på å utvikle og forvalte den største regionen i Beijer Electronics Norge. Målsetningen er å finne prosjekter og forbedringer for nye og eksisterende kunder samt fungere som produktkonsulent. Salgstilnærmingen din vil være løsningsdrevet i stedet for produktdrevet. Det vil være viktig å fylle rollen som skal fungere som broen mellom markedet og selskapet. I Beijer Electronics jobber vi som et team, og støtte vil bli gitt der det trengs.

Ansvar
 
  • Totalt kundeansvar i regionen
  • Oppnå omsetning  og fortjenestemål.
  • Analysere og opprett kundeprognoser.
  • Gjenkjenne og utnytte markedskunnskap og trender.
  • Opprettholde ekspertise om kunder, teknologier og produkter.
  • Bransjearrangementer etter behov.

Kvalifikasjoner
  • Relevant teknisk utdanning
  • Erfaring i en kunderorientert rolle med et kommersielt aspekt
  • Erfaring innen HMI, PLS og gjerne kunnskap om Codesys og Drives
  • Teknisk kunnskap innen maskin- og programvare
  • Erfaring med å håndtere prosjektleveranser
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
  • Forståelse  innenfor kommunikasjonsløsninger og digitalisering
  • Erfaring med å selge til alle nivåer i en organisasjon, inkludert teknisk, IT og administrativt
  • God teknisk forståelse av et bredt sett av løsninger/applikasjoner
 
Hva vi tilbyr
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Kompetent og solid organisasjon med utviklingsmuligheter
  • Målrettet bonussystem
  • 29 dager ferie
  • Supplerende helseforsikring, ulykkesforsikring og pensjonsordning


Vi er et menneskeselskap. Våre erfarne, dyktige og lidenskapelige medarbeidere gir kunder og partnere mulighet til å møte sine utfordringer gjennom brukervennlige løsninger. Vi er et teknologiselskap. Vi hjelper våre kunder og partnere med å optimalisere prosesser gjennom vår programvare, maskinvare og tjenester og gjennom vår support.

 

Har du spørsmål om stillingen? Spør oss:
Roger Abrahamsen
Roger Abrahamsen
RH
Besøksadresse
Munkedamsveien 59b, 0270 Oslo
Følg oss
Raadgiverhuset Rekruttering AS - Alle rettigheter 2024